Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Αποχαιρετισμός Σχολικής Χρονιάς

Τη Δευτέρα 22 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε σε κλίμα χαράς και συγκίνησης η τελευταία συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ. Χανίων με την παρουσία του συνόλου των εκπαιδευτικών, του ΕΕΠ και του ΕΒΠ. Ο απολογισμός της ιδιαίτερα πλούσιας σε δράσεις χρονιάς, που αποτέλεσαν ευκαιρίες για μάθηση, δημιουργική έκφραση,κοινωνικοποίηση και ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής, απέδειξε ότι το σχολείο δεν αποτελεί μόνο χώρο εκπαίδευσης αλλά μια ζωντανή κοινότητα συνεργασίας, αποδοχής και δημιουργίας. Ευχόμαστε στους μαθητές/τριες, γονείς/κηδεμόνες και εκπαιδευτικούς ένα όμορφο και ξεκούραστο καλοκαίρι, με στιγμές ξεγνοιασιάς και δημιουργικής ανανέωσης.

Καλό καλοκαίρι σε όλους!


Ενημέρωση:

Μετά τις 30 Ιουνίου το σχολείο θα είναι ανοιχτό από τις 09.00 έως τις 13.00 τις παρακάτω ημέρες:


Πέμπτη 2 Ιουλίου

Πέμπτη 9 Ιουλίου

Πέμπτη 16 Ιουλίου

Πέμπτη 23 Ιουλίου

Πέμπτη 30 Ιουλίου

Πέμπτη 06 Αυγούστου

Πέμπτη 13 Αυγούστου

Πέμπτη 20 Αυγούστου

Πέμπτη 27 Αυγούστου